نمایشگاه

عکسهای ماشین و ...

نمایشگاه

عکسهای ماشین و ...

معرفی مدل جدید اشکودا

معرفی مدل جدید اشکودا

دو خودوساز معتبر آلمان یعنی آئودی و فولکس واگن شرکت اتومبیلسازی قدیمی اشکودا را خریدند و شعبه اصلی آن را در جمهوری چک قرار دادند. این کارخانه تا حالا سه مدل خودرو تولید کرده که آخرین مدل آن یعنی سوپرب را به شکا کعرفی خواهم کرد.
این اتومبیل که برروی پلت فرم مشترک فولکس واگن پاسات و آئودیA6 ساخته می شود در ظاهر و در نمای خلو تنها دارای چراغهایی شبیه مدل آئودی A6 درنمای جانبی برخوردار از شباهت هایی به پاسات و نیز در عقب خودرو چراغها انسان را بیشتر یاد پاسات می اندازند تا A6.اگرچه این اتومبیل در شکل کلی شبیه به محصولات فولکس واگن می باشد امامی توان گفت که ظاهری متفاوت در قیاس با خودروهای دیگر دارد.
اشکودا سوپرب با ظاهری شیک و مدرن و نیز کابین بسیار جادار و راحت خود را در سطح اتومبیلهای پیشرفته و مردم دوستدارانه قرار می دهد. اگرچه این اتومبیل در شکل کلی شبیه به محصولات فولکس واگن می باشد امامی توان گفت که ظاهری متفاوت در قیاس با خودروهای دیگر دارد. همچنین جاداری در جلو و عقبخودرو بسیار قابل توجه می باشد و فضای درونی کابین حداقل جای ۵ نفر بزرگسال را داراست. کمپانی اشکودا این اتومبیل را با ۶ موتور متفاوت تولید می کند که در جدول زیر به بعضی از مشخصات این ۶ موتور اشاره ای شده است:

     پیشرانه    

       قدرت     

     سرعت     

شتاب ۰-۱۰۰
۲/۵ ۱۱۵/۴۰۰۰* ۲۱۹ ۵/۹
۲ ۱۱۵/۵۴۰۰ ۱۹۷ ۱۱/۶
۲/۸ ۱۵۰/۵۷۰۰ ۲۱۶ ۹/۵
۲/۸ ۱۹۶/۶۰۰۰ ۲۳۷ ۸
۱/۹ ۱۰۱/۴۰۰۰ ۱۸۹ ۱۱/۶
۱/۹ ۱۳۰/۴۰۰۰ ۲۰۵ ۱۰/۴

*منظور این ۱۱۵ اسب بخار در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

             


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد